Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial

Dešavanja (100)

Obaveštenje povodom vanrednog stanja

Poštovani potrošači, 

Zbog nastale situacije i odluke da se na teritoriji Republike Srbije uvede vanredno stanje u cilju suzbijanja virusa KOVID-19 (korona virus), CEPS do daljnjeg obustavlja prijem stranaka u prostorijama udruženja, a da se redovne aktivnosti u smislu edukacije, savetovanja i pružanja informacija u vezi ostvarivanja potrošačkih prava nastavlja putem telefona i elektronske pošte, u skladu sa utvrđenim radnim vremenom.

Deklaracija i kako je čitamo na prehrambenim proizvodima

Centar potrošača Srbije je 22.11.2019. godine u Beogradu održao Okrugli sto pod nazivom "Deklaracija i kako je čitamo na prehrambenim proizvodima".

Digitalizacija javne uprave - klik umesto papira?

U petak, dana 20.09.2019. godine održan je forum pod naslovom: "Digitalizacija javne uprave - klik umesto papira?"

Stižemo sa juga

U okviru inicijative " Stižemo sa juga" a koja je pokrenuta od stane Coca-Cola HBC Srbija u saradnji sa Privrednom komorom Srbije i Smart kolektivom, dana 08.08.2019. godine na Zemunskom keju  predstavilo se devet preduzetnika sa svojim proizvodima.

Analitičari: EU politikom uslovljavanja nenamerno pravi jake lidere u regionu

Na skupu koji je održan 03. Juna 2019. godine u prostorijama  EU info centra u Beogradu pod nazivom„Politika uslovljavanja EU prema Zapadnom Balkanu – Podrška demokratiji i vladavini prava “ istraživačica sa Švajcarskog federalnog instituta za tehnologiju (ETH) u Cirihu Nataša Vunš rekla je da politika uslovljavanja samo pojačava efekat „zarobljene države“ što je pak ključna prepreka za dalji demokratski proces Zapadnog Balkana.

Strana 1 od 4

Registracija

E - Mail vesti

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeDešavanjaRadionica: "Upravljanje potrošačkim prigovorima" Na vrh strane